Advanced search
Registered users
Username:

Password:

Log me on automatically next visit?

» Forgot password
» Registration
Random image

man
man
Comments: 1
catad

14.12.2019, 04:31








Google ads below

      

    


The Chase
The Chase

            

The Chase
Description: i cant upload this as a jpeg cuz the file is too big so i had to put it in .gif
you can view it here for better quality : http://archclan.deviantart.com/art/The-chase-95745769

Story: (this is not the main story im gonna really type lol)

Siren escaped the enemy line's and tried to escape but when she thought she escaped, Suddenly Siren saw the droids right behind her so she needs to out run them completely,although she managed to rid of the otherdroids but some other droids are still folliwing her..

"Damn This Droids are so persistent!" Siren said to her self angrily

Siren had no other choice but to destroy the other droids who are still following her, she made a very Hard turn.

" This Ends here NOW!" she shouted

and she started shooting at the Droids Luckyly these droids are prototype so they are weak and unstable and as she Drove around and started shooting the remaining droids she destroyed them all after the short battle she continued on her Journey back to the base

From poser to bryce i have to do it the long way lol and Aiko is my favoeite character ^^

well hope you guys like it and any suggesstions and comments welcome :P
Added by: archclan
Keywords: the, chase, aiko, archclan, siren
Date: 08.25.2008 05:06
Hits: 2481
Downloads: 81
Rating: 0.00 (0 Vote(s))
File size: 416.9 KB
Previous image: Groundbreaker
Next image: Collector



Author: Comment:
Render Man
Member

Join Date: 11.10.2007
Comments: 358
-

Nice theme and models in this scene you have allot of action taking place. I can almost feel siren's heartbeat as she is trying to escape. It appears they the placement of Siren's hands are not quiet on the handle grips. I an not a lighting expert but the shadows may need some softening.

I think you did a great job on this scene and have put some time into it. It might be a matter of taste but I think a more dramatic terrain would add even some more life to this scene.
08.25.2008 13:26 Offline Render Man alreich_4 at msn.com
Render Man
Member

Join Date: 11.10.2007
Comments: 358
-

I was referring to the texture in my last comment.
08.25.2008 13:38 Offline Render Man alreich_4 at msn.com
connorzelinsky
Member

Join Date: 03.30.2007
Comments: 394
-

Great pose for the people. Maybe a different texture on the mountains far away. I like this.
08.25.2008 14:35 Offline connorzelinsky connorz16 at gmail.com
Horo
Admin

Join Date: 05.26.2004
Comments: 4502
-

A strange desert-like alien landscape. I like it the way it is. As RenderMan noticed, the left hand is in the handle, not around it. For the dramatic situation the Siren is in, she looks fairly relaxed and cool. Of course, there are a couple of details that could be improved. Nevertheless, this is a picture with a lot of action. Great job done here.
08.25.2008 15:08 Offline Horo h.-r.h.wernli at bluewin.ch https://www.horo.ch/
archclan
Member

Join Date: 08.01.2008
Comments: 242
`

Thanks for the comments and yeah i forgot to fix that Hand there and im looking for a better terrain at the back lol its hard to pick the right texture for the scene..i still want to improve this tho ^^
08.25.2008 16:17 Offline archclan arch_devol at yahoo.com http://www.archclan.deviantart.com
rashadcarter1
Admin

Join Date: 06.04.2006
Comments: 2622
-

Very good. I think the lighting is especially effective. Did you place a light inside the deck of her ship to illuminate her fac? Either way I like what I am seeing. Yes soft shadows would be very nice if you can afford the processing time. Great job here!
08.25.2008 17:55 Offline rashadcarter1 rashadcarter1 at aol.com
archclan
Member

Join Date: 08.01.2008
Comments: 242
Lights

I put 3 weak radial lights near her at first its hard Illuminating her face but i moved her into a certain position and her face is clear and yeah soft shadows would be nice :P
08.25.2008 19:17 Offline archclan arch_devol at yahoo.com http://www.archclan.deviantart.com
connorzelinsky
Member

Join Date: 03.30.2007
Comments: 394
-

Just wondering, Did you make this bikes? cause they are pretty cool.
08.25.2008 22:25 Offline connorzelinsky connorz16 at gmail.com
archclan
Member

Join Date: 08.01.2008
Comments: 242
Freebie

http://free.daz3d.com/free_weekly/detail.php?free_id=182 nope i didnt :P those are freebie's

im currently having problems installing maya so i have to fix and if i get a hang of it i will model my own stuff
08.25.2008 22:33 Offline archclan arch_devol at yahoo.com http://www.archclan.deviantart.com
Facebook Comments


Previous image:
Groundbreaker  
 Next image:
Collector

 

 
[Discord Server]  |   [Vote for The Best Artist]

Powered by 4images 1.8   Copyright © 2015 4homepages.de

Template © 2002 www.vierstra.com